.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر فلاح جلودار به مازنی ها ؛
استاندار: میزان تورم در مازندران پایین تر از ميانگين كشوري است!
شمال نیوز :ربیع فلاح جلودار درباره ساماندهی پسماند، ادامه داد: آغاز طرح‌های اجرای پسماند در استان در سال 94 در دستور کار است و اقداماتی خوبی در این زمینه انجام شد و در ماه‌های آینده نیز قراردادهای ما نهایی می‌شود و سال آینده سال بسیار خوبی در زمینه ساماندهی پسماند است.

شمال نیوز : ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران اظهار داشت: در سال‌جاری با تلاش و همت همه همکاران فعالیت مناسبی در سطح استان انجام شد.

وی تصریح کرد: سال 93 سال راحتی برای مسئولان نبود و فراز و نشیب‌های زیادی در استان داشتیم و با همدلی و تحمل سختی‌ها این سال نیز پشت سر گذاشته شد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در سال آینده به واسطه شناختی که از مسئولان داریم و با تجربه‌ای که کسب کردیم امیدواریم که مشکلات استان را رفع کنیم.

وی یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی 93 هدف‌گذاری در استان انجام شد، در مواردی که موفق به اجرای برنامه شدیم به خوبی رصد و در مواردی که با مشکل مواجه بودیم نسبت به رفع آن اقدام شود.

فلاح با اعلام اینکه در سال 94 باید با برنامه‌ریزی منسجم نسبت به رفع مشکلات استان اقدام کنیم، بیان کرد: بحث اقتصاد مقاومتی باید همچنان مد نظر مدیران قرار گیرد و این موضوع در سال 94 نیز پیگیری شود.

استاندار مازندران گفت: درسال 94 جدا از وظایف اجرایی، باید پیگیری برای اجرای برنامه ششم در دستور کار مسئولان استانی قرار گیرد.

وی درباره اقدامات انجام شده در سال 93 افزود: طرح‌های نیمه‌تمام در استان وجود داشت که برخی از آنها ساماندهی و با وجود مشکلات بودجه‌ای اقداماتی انجام شد.

فلاح با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آن تاکید دارند بحث اشتغال است، تاکید کرد: ایجاد فضای کسب و کار در استان در دستور کار آینده مدیران قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه در سال 94 برای رفع بیکاری اقدامات مناسبی انجام می‌شود، یادآور شد: همسویی همه بخش‌های اقتصادی در رونق اقتصادی و مبارزه با تورم باید ایجاد شود و اتاق بازرگانی باید جایگاه خودش را بیشتر نشان دهد.

استاندار مازندران بیان داشت: سازمان نظام مهندسی و کشاورزی می‌توانند اقداماتی مناسبی را در دستور کار قرار دهند.

این مسئول درباره تصویب بودجه توسط دولت گفت: برنامه‌ریزی برای تنظیم موافقت‌نامه در برنامه کاری مدیران قرار گیرد و باید تلاش کنیم که روند مشارکت بخش خصوصی در استان شتاب بیشتری بگیرد.

فلاح با اعلام اینکه طرح‌های مختلف اقتصادی در استان شروع شد، افزود: این طرح‌ها در سال 94 اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: در سال 93 اقداماتی در زمینه توسعه صادرات انجام شد و مراوداتی با کشورهای همسایه در برنامه کاری قرار گرفت که با اجرای تصمیمات انجام شده سبب رونق بخش خصوصی و دولتی می‌شود.

استاندار مازندران درباره افزایش ضریب فضای سبز شهری مازندران گفت: شهرهای ما به لحاظ وضعیتی که دارند باید از میزان فضای سبز بیشتری برخودار باشند.

وی درباره ساماندهی پسماند، ادامه داد: آغاز طرح‌های اجرای پسماند در استان در سال 94 در دستور کار است و اقداماتی خوبی در این زمینه انجام شد و در ماه‌های آینده نیز قراردادهای ما نهایی می‌شود و سال آینده سال بسیار خوبی در زمینه ساماندهی پسماند است.

فلاح درباره صدور مجوز به بخش‌های خصوصی گفت: اقداماتی خوبی در این زمینه انجام شد ولی برای توسعه بیشتر در جهت تعامل با بخش خصوصی و برای صدور مجوز شخصاً ورود پیدا می‌کنم تا در این زمینه شاهد رونق اقتصادی بیشتری باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای ساماندهی موضوع سرمایه در گردش نیز در دستور کار است.

استاندار مازندران از حضور هیئت دولت در ابتدای سال 94 در مازندران خبر داد و بیان داشت: برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه در دستور کار است.

وی درباره اقدامات انجام شده برای حضور مسافران در ایام نوروز، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران را در دستور کار دارند.

فلاح با اعلام اینکه حضور گردشگر برای مازندران تهدید نیست، گفت: در مازندران در سال‌های اخیر اقدامات مناسبی انجام شد در سال‌جاری نیز با تجربیاتی که در سال 93 داشتیم،تلاش داریم با ارائه خدمات مطلوب زمینه پذیرایی مناسب از گردشگران فراهم کنیم.

این مسئول با اعلام اینکه به لحاظ زیرساختی در جذب گردشگران مشکلاتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت گردشگری در دستور کار قرار دارد که با اجرای این طرح‌ها بخشی از مشکلات گردشگران رفع می‌شود.

استاندار مازندران در پایان درباره تورم موجود در مازندران گفت: میزان تورم در مازندران یک تا یک و نیم درصد پایین‌تر از ميانگين تورم سایر نقاط کشور است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

mohammad 27 اسفند 1393
برای ایشان که همه چیز را فوت کنند مهیا می شود بله. باید همچین شعاری بدهد
عارف 27 اسفند 1393
شمال نیوز, بیا در سال جدید یه تصمیم بگیر , مبنی بر اینکه ربیع فلاحو بی جهت ضعیف و ناکار آمد جلوه ندی,استاندار خوبیه,زیاد اهل حرف زدنم نیست,عمل میکنه, البنه یه جراح موقع جراحی نیاز به حرف زدن نداره, کارشو انجام میده.
لطفا کامنتمو بزار
نا شناس 27 اسفند 1393
اینم از مدیر ارشد تدبیر وامید فرزندان ما در سمنان دارن حمالی می کنند اقا دلش خوشه از سر ........توهم می زنه تورم که صفر درصد شد با ریس جمهور هماهنگ باش مازندران نابود شد
نا شناس 27 اسفند 1393
سلام. من فقط یک چیز میگم، شب عید امسال بدترین شب عید کارمندان استانداری یعنی زیر مجموعه ایشان در تمام چند سال اخیر بود. لطفا کارمندان استانداری اگر اشتباه میگویم بنده را راهنمایی بفرمایید. کارمندها با حسرت از دوره طاهایی و کریمی یاد میکنند. حالا تصور کنید استان چه خبر است.
نا شناس 27 اسفند 1393
تنهایی تورم رو پایین آوردی خسته نباشی واقعا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب دروغ ققشنگی بابا تعجب نداره توی دولت تدبیر و امید هستیم از این دروغ زیاد هس و زیاد می شنویم تعجب نداره
مهندس علی 27 اسفند 1393
آقا جان شما مطمئنید که این مسئولین محترم از سیستم اداری ما سخن می گویند چون حرف آقای استاندار بیشتر شبیه فردی است که یک سال را در دو ماراتون از تپه های مختلف بالا و پائین رفته باشد ( سال 93 سال راحتی برای مسئولان نبود و فراز و نشیب‌های زیادی در استان داشتیم ) ، تازه آقایان یاد گرفتند که چگونه از تپه می شود بالا رفت ( در سال آینده به واسطه شناختی که از مسئولان داریم و با تجربه‌ای که کسب کردیم امیدواریم که مشکلات استان را رفع کنیم ) ،
نمی دانیم چه گناهی کرده ایم که سرنوشت ما در دست اینگونه افراد قرار گرفته است که تازه دارند تجربه کسب می کنند تا بتوانند ما را هدایت کنند .
خدا به خیر کند .
behrooz 27 اسفند 1393
اقای استاندار انقدر با شهرداری ساری کل کل نکن 35 ساله دارین یه کمربندی میزنین
انقدر باعث پس رفت استان نباشید
برهان درو 27 اسفند 1393
با کمال احترام و ارزشی که برا دوستان گلم که کامنت گذاشتند قائلم خواستم عرض کنم:
از قدیم گفتن دروغ هرچه بزرگتر و گنده تر باشه خب طبیعتا" باورش سخت تره...
حالا دوستان قضاوت کنند؛مگه این خبر رو نتونستین باور کنید!!!!!
شهابی 27 اسفند 1393
کارمندان جهاد کشاورزی استان گیلان وضعیت بهتری ندارند وقتی دولت مردان شب می خوابند صبح تورم باشیب پایین می اید وضع کارمند جماعت بهتر از این نمی شود چه مازنی باشی چه گیله مرد گیلانی دولت بی تدبیر همین است
alir eza 27 اسفند 1393
جناب استاندار محترم، این هم از دروغ ها ی سیزده بوده که گفتید!!!!!!آیا برای عید میوه خریدی که این حرف ها رو یزنید؟ از قبل هم اعلام کردید مردم برای عید مشکلی برای تهیه میوه ندارند. سه روز هست که در مکان های فروش میوه به قیمت دولتی فقط یک میز دیده می شود و از میوه خبری نیست و حتی یک نفر هم انجا نیست که جوابگو باشد. جناب استاندار مردم ما میوه ها را چند برابر قیمت دو سه هفته قبل دارند خریداری می کنند و چاره ای ندارند. چون به وعده های دروغین مسئولین عادت کرده اند. یارانه ها را به بهانه های مختلف دارند حذف میکنند. هزینه های گاز و برق و آب را هم که در طی سال بارها افزایش داده اند. حالا چه حرفی برای مردم دارید؟ فکر کردید مردم فهیم ما جیگرند؟!!!!!!!! شما باید هم این حرف ها را بزنید. اگر راست می گویید سری به بازار بزنیدو کمی پیاده روی برایتان مفیده جناب،چون شاید مشکلات این عزیزان را درک کنید.
- 27 اسفند 1393
مادر بزرگم در كودكي به ما نصيحت ميكرد كه دروغ نگوييم وميگفت اگر صدتا دروغ بگوييد ميتركيد ومي ميريد ما در عالم بچه گي دروغها يي را كه ميگفتيم ميشمرديم با اين ترس كه به صدتا نرسد حالا اين اقايان كه هرروز بيش از صدتا دروغ ميگويند متعجبم چگونه ادامه حيات ميدهند؟
عمار 28 اسفند 1393
هر دم از این باغ بری میرسد !!! استاندار مازندران با این بی خیالی نوبره
بهمن 28 اسفند 1393
شما باید بگید آخر سال حقوق و پاداش ان چنانی ما بچه های قراردادی ....
ناشناس 28 اسفند 1393
اقای استاندار نتونست یه مدیر کل و تعویض بکنه با مخالفت .... مواجه شد مدیری که چندین سال داره جولان میده چطوری از میزان تورم خبر داره اقایون نماینده ها شما کاری بکنین به داد روستائیان برسین.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.